زندگی چه می گوید؟؟؟
من خدا را دارم
کوله بارم بر دوش
سفری میباید
سفری بی همراه
گم شدن تا ته تنهایی
محض.
سازکم با من گفت:
هر کجا لرزیدی
از سفر ترسیدی
تو بگو از ته دل
من خدا را دارم...
من و سازم چندیست
که فقط با اوییم...
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت 14:8 توسط مهسا
|