به افتخار پسر ایرانی یه
لطفا:
به سوالات وب جواب دهید کپی ممنوع
میباش پروفایلم فعاله از مطالب قدیمی تر
هم دیدن کنید موزیک وب را هم گوش
دهید موزیک وب در قسمت امکانات وب
می باشد ممنون
بدونی سعی میکنم راستشو بگم


ممنون از همگی شما

2_ بهترین خصوصیتم؟
3_ بدترین خصوصیتم؟
4_ جمله ای که تاحالا نتونستی بهم بگی؟
نه ڪسے رو دارے باهاش دردودل ڪنے…
نه دلت میخواـد ڪسیو ناراحت ڪنے…
سڪوت میڪنے وتو دلت میگے: باشه اینم میگذره.!
ولـــے نمیگــذره..
هعــے. . . .!

✓ از بس کہ هر روز
✘روش جدید واسھ کشتن ✘
احساست ابداع میکنن✓

در نظر سنجی وبم هم شرکت کنید اهنگ و نظر سنجی
در ستون سمت چپ می باشد ممنون

برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند..
زندگی کوتاه است..
پس به زندگی ات عشق بورز..
خوشحال باش ..و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و..
قبل از اینکه صحبت کنی>> گوش کن
قبل از اینکه بنویسی >> فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی>>در آمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی>>ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی>>احساس کن
قبل از تنفر>>عشق بورز
زندگی این است..احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

برچ
دریک غروب خسته با یک دل گرفتار
دارم میرم از این شهر میرم خدانگهدار
ای غربت کذایی ای حرفهای خاموش
میرم که بی کسی رو شاید کنم فراموش
من بودمو شب درد با قلب غم گرفته
این کوچه های غربت ماتم زمن گرفته
اینجا صدای من مرد اینجا خدای من مرد
اینجا چه وحشیانه آن عشق پر تبم مرد
میرم به این بهانه باقلب پر ترانه
شاید بسازد آنجا قلبم یک آشیانه
دریک غروب خسته با یک دل گرفتار
دارم میرم از این شهر میرم خدانگهدار
