به افتخار پسر ایرانی یه

نخند اااااااااا

سوال

بهترين دوستم ------ هست. ------- رو بيشتر از همه دوست دارم. زندگي بدون ------ نميشه. من اگه يه روز ------- نخورم ميميرم. من حيوون -------- رو بيشتر از همه دوست دارم. من الان حيوون ------ يا شايد هم بيشتر حيوون دارم. من آدم -------- هستم.

سلام

سلام دوستان به وب من خوش امدید

لطفا:

به سوالات وب جواب دهید کپی ممنوع

میباش پروفایلم فعاله از مطالب قدیمی تر

هم دیدن کنید موزیک وب را هم گوش

دهید موزیک وب در قسمت امکانات وب

می باشد ممنون

بپرس

یه سوال ازم بکن یه سوالی که میخواهی

 

بدونی سعی میکنم راستشو بگم

سوال

تو این پست هر سوالی از من داشتید که منیخواهید بدونید رو بپرسید منم سعی می کنم راستشو بهدون بگم 

 

ممنون از همگی شما

جواب میخوام در مورد خودمه ها

دختر ها

دختر هارا چگونه توصیف میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصاویری جدید عاشقانه با تم دخترانه

با ارزش

پدر

بب

اگه نتونستید بگید تا بگم

جواب بده

1_ اسمه دیگه ای واسه من؟

2_ بهترین خصوصیتم؟

3_ بدترین خصوصیتم؟

4_ جمله ای که تاحالا نتونستی بهم بگی؟

 

عید فطر مبارک

لحظه

بسلامتے اون لحظه اے ڪه از همه دنیاـدلت گرفته…

نه ڪسے رو دارے باهاش دردودل ڪنے…

نه دلت میخواـد ڪسیو ناراحت ڪنے…

سڪوت میڪنے وتو دلت میگے: باشه اینم میگذره.!

ولـــے نمیگــذره..

هعــے. . . .!

احساسات

بعضیـام باس مخترع میشدن

✓ از بس کہ هر روز 

✘روش جدید واسھ کشتن ✘

احساست ابداع میکنن✓

سلام

سلام دوستان به وبم خوش امدید اهنگ وبم را گوش کنید

در نظر سنجی وبم هم شرکت کنید اهنگ و نظر سنجی

در ستون سمت چپ می باشد ممنون

گاهی

زندگی کن

من همیشه خوشحالم میدانید چرا؟

برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم

انتظارات همیشه صدمه زننده هستند..

     زندگی کوتاه است..

پس به زندگی ات عشق بورز..

خوشحال باش ..و لبخند بزن .. فقط  برای خودت زندگی کن و..

قبل از اینکه صحبت کنی>> گوش کن

قبل از اینکه بنویسی >> فکر کن

قبل از اینکه خرج کنی>>در آمد داشته باش

قبل از اینکه دعا کنی>>ببخش

قبل از اینکه صدمه بزنی>>احساس کن

قبل از تنفر>>عشق بورز

زندگی این است..احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

برچ

اگه جرات داری زیر بیست بده خخخخخ

بگو


آقا یه سوال از اینایی که سریال ستایش 2 رو میبینین : این که ستایش میگه شوهرش (طاهر) 23 سال پیش تو زلزله ی رودبار مُرده یه دروغ باحاله.. میدونی چرا؟ . . . . . . چون نازگل (دختر بزرگ ستایش )الان دقیقا 23 سالشه ... یعنی طبق دروغ ستایش وقتی طاهر مرد... ناز گل تو شکم مامانش بود و اصلا باباشو ندید پس این محمد ( پسر ستایش که سه سال از ناز گل کوچیک تره ) دقیقا از کجا اومده؟؟؟

من نمیرما هر کی این شعر را گفته میره ناراحت نشید

خدانگهدار

 

دریک غروب خسته با یک دل گرفتار

 دارم میرم از این شهر میرم خدانگهدار

ای غربت کذایی ای حرفهای خاموش

میرم که بی کسی رو شاید کنم فراموش

من بودمو شب درد با قلب غم گرفته

 این کوچه های غربت ماتم زمن گرفته

اینجا صدای من مرد اینجا خدای من مرد

 اینجا چه وحشیانه آن عشق پر تبم مرد

میرم به این بهانه باقلب پر ترانه

شاید بسازد آنجا قلبم یک آشیانه

دریک غروب خسته با یک دل گرفتار

 دارم میرم از این شهر میرم خدانگهدار

 

زیبااااااااا ترین هدیه تولد