دختر چیست؟؟
موجوديست که فقط شيطونياش به همه ي دنيا مي ارزه....!
موجوديست که فقط شيطونياش به همه ي دنيا مي ارزه....!
من خدا را دارم
کوله بارم بر دوش
سفری میباید
سفری بی همراه
گم شدن تا ته تنهایی
محض.
سازکم با من گفت:
هر کجا لرزیدی
از سفر ترسیدی
تو بگو از ته دل
من خدا را دارم...
من و سازم چندیست
که فقط با اوییم...

سربازی راهیِ واسه آدم کردنِ پسرا..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اما دخترا از هیچ راهی آدم نمیشن :|
پسرا جییییییغ دست هورااااااا ;))))
آخه دخترا فرشته ان و فرشته ها آدم نمیشن ..
دخترا جیییییییغ دست هووورااااا ;)))
اما مقام ادم از فرشته بالاتره
پسرا موج مکزیکیییییییییییییییییییی ;)))
اما ادم اشتباه میکنه مجازات میشه اما
فرشته ها پاکن ماهن گلن اصن
دختر ا حالا موج مکزیکی رو برین نوبت شوماس :)))))))))))))
غم عالم بگذارم...که نشد
خواستم در دل پر عاطفه ات
کینه را هم بگذارم...که نشد
در نگاهت که مرا عاشق کرد
اشک نم نم بگذارم...که نشد
خواستم روی تو ای حور و پری
نام آدم بگذارم...که نشد!
خواستم در غزل خویش,((افق))!
بیش از این کم بگذارم...که نشد!![]()