دختر چیست؟؟

دختر چيست؟؟؟؟؟

 


موجوديست که فقط شيطونياش به همه ي دنيا مي ارزه....!

زندگی چه می گوید؟؟؟

من خدا را دارم

کوله بارم بر دوش

سفری میباید

سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی

محض.

سازکم با من گفت:

هر کجا لرزیدی

از سفر ترسیدی

تو بگو از ته دل

من خدا را دارم...

 

 

من و سازم چندیست

که فقط با اوییم...

خخخخخخخخخخ

چی فکر میکنی؟؟؟؟؟؟؟

Inline image 9

خخخخخخخخخ

دختر باش

دختـر باش !دختـرونـه ناز کن !     
دختـرونـه فکر کن ! دختـرونـه احساس کن ! 
http://gazo.emoji7.jp/img/04k1n_488352/%E3%82%B7%E3%83%B3%E3%83%97%E3%83%AB_m.gif
دختـرونـه استدلال کن !
دختـرونـه زندگی کن !
اما بدون غم رو به اشتباه توی فرهنگ دختـرونـ
 تو جا دادن
به سلامتی همه دخـــــترا
والــــآ%E3%82%B7%E3%83%B3%E3%83%97%E3%83%AB+%E3

 

بازیگران کره ای که من دوست دارم.....................

ای واییییییییییییییییییییییییی

عجببببببببببببببببببببببببببببب

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

سربازی راهیِ واسه آدم کردنِ پسرا..

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

اما دخترا از هیچ راهی آدم نمیشن :|

 

پسرا جییییییغ دست هورااااااا ;))))

 

آخه دخترا فرشته ان و فرشته ها آدم نمیشن ..

 

دخترا جیییییییغ دست هووورااااا ;)))

 

اما مقام ادم از فرشته بالاتره

 

 پسرا موج مکزیکیییییییییییییییییییی ;)))

 

اما ادم اشتباه میکنه مجازات میشه اما

 فرشته ها پاکن ماهن گلن اصن

 

 دختر ا حالا موج مکزیکی رو برین نوبت شوماس :)))))))))))))

گل باحال

عکسی متحرک  از عجیب ترین گل در فوتبال

که نشد

خواستم غم بگذارم...که نشد

 

                           

                               غم عالم بگذارم...که نشد

 

خواستم در دل پر عاطفه ات

                           

                               کینه را هم بگذارم...که نشد

 

در نگاهت که مرا عاشق کرد

                          

                               اشک نم نم بگذارم...که نشد

 

خواستم روی تو ای حور و پری

                           

                               نام آدم بگذارم...که نشد!

 

خواستم در غزل خویش,((افق))!

               

                               بیش از این کم بگذارم...که نشد!