آقا یه سوال از اینایی که سریال ستایش 2 رو میبینین : این که ستایش میگه شوهرش (طاهر) 23 سال پیش تو زلزله ی رودبار مُرده یه دروغ باحاله.. میدونی چرا؟ . . . . . . چون نازگل (دختر بزرگ ستایش )الان دقیقا 23 سالشه ... یعنی طبق دروغ ستایش وقتی طاهر مرد... ناز گل تو شکم مامانش بود و اصلا باباشو ندید پس این محمد ( پسر ستایش که سه سال از ناز گل کوچیک تره ) دقیقا از کجا اومده؟؟؟
+ نوشته شده در شنبه دوازدهم تیر ۱۳۹۵ ساعت 13:19 توسط مهسا
|